duminică, 3 aprilie 2011

Cupa Judetului Prahova 3 Aprilie 2011

           O zi frumoasa , calduroasa, perfecta pentru un concurs de orientare. Concursul s-a desfasurat la Plopeni , pe harta Tintea de langa stadion. Au fost multi oameni, chiar si copii noi, adusi de autocarul clubului Otopeni, dar si sportivi din cadrul clubului Victoria. Asadar la majoritatea categoriilor au fost multi concurenti, numai la M16 nu. Am concurat de unul singur asa ca m-am gandit sa merg calm si tehnic. La prima vedere, traseul marcat pe harta de 4.200 m cu 9 posturi , parea usor , avand multe variante de atacare a postului . Dar in teren era foarte dificil din cauza desisului in unele parti impasibil . Puteti vedea harta mai jos:


                                            

                   Dupa cum puteti vedea, variantele mele nu au fost cele mai bune fiindca am gresit in unele posturi ca 5 , in care am pus vreo 2 minute si postul 6 in care am pus aprox 2 min. Cum am spus, desisul din jurul postului 5 era impasibil si mi-au ramas urme si zgarieturi pe picioare dupa ce l-am treaversat. Dar am reusit sa scap teafar din padure si am scos si un timp relativ bun , 35:24.  Sunt constient ca as fi putut sa vin mai bine, sub 30 de minute dar eram obosit si aveam febra musculara de la fotbalul de ieri.
                Hartile s-au dat la validare, asa ca fiecare a plecat cand a vrut si s-a intros cand a vrut. Desi am fost singur la categorie , mi-ar fi placut sa se dea timpi de start si sa se plece intr-o ordine aleatorie, dar asta e , s-a aplicat politica "faptului implinit" si nu mai avem ce comenta.  In concluzie, concursul a fost un antrenament tehnic pentru urmatoarele competitii mai importante ce vor urma .....

Un comentariu: