luni, 30 mai 2011

Campionatul National pe Echipe - Cluj 2011

             Din acest campionat am invatat un lucru foarte important, si acela ca trebuie sa imi organizez timpul si ca trebuie sa fac alegeri dificile in viata. Dar probabil nu stiti la ce ma refer asa ca am sa va prezint totul mai detaliat.
            In seara de Vineri 27 Mai , am avut banchetul claselor a VIII-a la Clubul Diplomatilor. A fost foarte frumos , ne-am distrat , am ras ,exact cum ar trebui sa fie un banchet de sfarsit de an. Petrecerea s-a terminat la ora 2:00 ,iar eu la ora 5:00 am plecat la Cluj cu masina mica, a doua zi avand etapa de concurs.Eu aveam o atitudine foarte indiferenta si inconstienta avand foarte multa incredere ca am sa ma odihnesc si ca o sa fiu in forma la concurs. Din pacate m-am inselat deoarece nu am reusit sa dorm decat vreo 2-3 ore, si alea chinuite. La 12:30 am ajuns in Cluj si la 15:00 a fost startul. La start eram mai relaxat un pic si nu prea simteam stresul si oboseala, si chiar credeam ca nu o sa am nici o problema pe traseu.  Am plecat intr-un ritm destul de rapid, la fel cum fac tot timpul. Primul post a fost usor , deoarece am luat varianta cea mai buna pentru a ajunge in el deoarece in culoarul acela de poiana era plin de tufisuri si spini. Plecarea catre postul  2 a constituit o greseala deoarece am iesit in poiana aceea, dar am realizat si m-am intors, am traversat raul si dealul si a ajuns fara probleme in post. Din postul 2 in postul 3 am mers perfect, pe viza, nimerind exact in post. Postul 4 a fost usor deasemenea , dar in postul 5 am inceput sa simt oboseala si toropeala care veneau din cauza soarelui, dupa cum credeam eu. Dar m-am inselat, erau din cauza oboselii care se acumulase , iar cand am ajuns in postul 5 m-a luat o durere ingrozitoare de ficat, exact cand nu trebuia deoarece il vedeam pe adversarul meu , care plecase cu 3 min in fata, acum era la vreo 200-300m in fata mea. Din momentul acela durerea nu vroia sa ma lase si incepusem sa merg la pas, tinandu-ma de ficat cu mana dreapta. Din postul 6 pana in 7, durerea tot era in mine si am mers la pas cu mare greutate, la un moment dat si oprindu-ma din cauza durerii. Am ajuns in post , apoi am mers si pana in , dar din cauza drurerii si a ametelii am gresit un pic si am cautat postul vreo 30 de secunde. Momentul de fericire a venit atunci fiindca ma mai lasase durerea si incepusem sa alerg dar intr-un ritm foarte lent. Postul 9 a fost usor, dar in postul 10 am gresit un pic, defapt am ocolit desisul si am incercat sa mai recuperez un pic , dar degeaba. Timpul meu a fost 47:46 , si s-a castigat cu 36:08 .



               A doua zi , Duminica, a fost o alta etapa , un pic mai lunga. Dupa ce am dormit bustean toata noaptea, am crezut ca o sa fiu mai odihnit sica o sa pot sa concurez pentru primul loc , dar m-am inselat din nou. Oboseala nu se detasase de mine , lucru pe care l-am resimtit cand am inceput traseul. Pana in primul post a fost usor dar alergarea mergea cam greu. In postul 2 am dat bine, la fel si in postul 3 in care am luat o varianta foarte buna. Postul 4 a fost si el usor, iar cand am iesit din post l-am vazut pe un alt concurent de la mine de la categorie, Bogdan Cazian, care plecase cu 3 minute in fata mea. In postul 5 am gresit un pic , iar el a venit dupa mine, dar in dealul catre postul 6 el alerga mai tare ,iar eu trageam din rasputeri sa ma tin dupa el. In postul 7 am dat odata cu el, el luand-o pe poteca , eu am scurtat putin, dar catre postul 8 el a luat-o pe poteca de sus si dus a fost deoarece eu n mai puteam sa alerg din cauza oboselii. De cand a luat-o la sanatoasa catre postul 8 si pana in final, a recuperat si 3 minute, dar mi-a mai si dat 4. In postul 9 am gresit putin in comparatie cu postul 10 unde am pus vreo 2 min. Iar de acolo pana la sfarsit am tras de mine , scotand timpul total 43:47, iar cel castigator a fost 37:49.



                Dupa aceasta competitie, mi-am tras o invatatura de minte si fac o pauza de competitii , deoarece la mijlocul lui Iunie voi sustine examenul de intrare la liceu. Asa ca s-ar putea sa nu mai apara nici o postare pana la examen, dar nu pot fi sigur de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu